Informasjon

BRANSJELEDENDE 172 HK ROTAX® ACE-MOTOR MED TURBOLADER OG INTERCOOLER
YTELSE SOM BEGEISTRER
Møt side-by-side-motorenes konge, den presisjonskonstruerte, bransjeledende tresylindrede Rotax ACE-motoren. Den gir deg 172 hestekrefter ved 7 250 o/min og 124 pund-fot moment ved 6 500 o/min og brennhet hastighet, uansett terreng. Si det til vennene dine: 0-96 km/t på bare 4,4 sekunder*.
*Basert på BRPs interne tester.

EN REVOLUSJON I TERRENGEGENSKAPER

FORDELEN MED SMART-LOK
Can-Ams eksklusive Smart-Lok™* teknologi for å erobre det tøffeste terrenget. En fullt låsbar on-the-fly framhjulsdifferensial med elektronisk styrte automatiske moduser, eller med et enkelt trykk på en knapp med forhåndsinnstilte, smarte kalibreringer for din type kjøring. Ved bruk av flere innsatsfaktorer, vil Smart Mode øyeblikkelig låses med rett belastning på rett tidspunkt. Aldri tidligere har førere opplevd maksimalt grep med vedvarende manøvreringsevne i lav hastighet. Dette sørger for optimal plassering og trygghetsfølelse som gjør at Maverick X rs kan slippes tidligere enn noen gang.
*Smart-Lok ble utviklet sammen med TEAM Industries, en markedsleder innen drivverk-industrien

AVANSERT LUFTSTRØMDYNAMIKK
VIND SOM MERKES
Med inntak og eksosrør tilpasset for å gi maksimal kraft, effektivitet og følsomt gasspådrag, vil Can-Am Maverick aldri lide under manglende ytelse. Tre overdimensjonerte, utenforliggende innløp mater motoren og CVT med ren luft og holder temperaturene nede, med en sportslyddempereksos bak som lar Rotax ACE-motoren brøle som den vil.

EKSTREMT EFFEKTIVT OG LETT UNDERSTELL
SMART INNKAPSLING
Maverick har et svært lett og stivt understell av toppmoderne to-fase 980 stål. Og så? Regn med 53 % bedre torsjonsstivhet og likevel 20 % lettere enn nærmeste konkurrent.

QRS-X-GIRKASSE

INGEN AVBRUDD I MOMENT
En kompakt og høytytende QRS-X CVT er kalibrert for å fungere sammen med turboen slik at forsinkelser i praksis elimineres, uten giring eller avbrudd i momentet som kunne holde deg tilbake. Det store drivverket – et langt, bredt og tykt belte – er vår mest robuste 3-rullers reimskivedesign til dato.

TTX-FJÆRING MED BRANSJENS LENGSTE FJÆRINGSVEI

OPPHENGT I FRAMTIDEN
BRPs fireledds TTX-fjæring med opp til 50,8 cm fjæringsvei har den samme bakoverrettede armen som en luksustruck og tre ledd dedikerte til kontroll av camber for å gi optimal geometri til enhver tid, også når hjulet har sitt største utslag. Resultatet? Uovertruffen kraftoverføring til hjulene, nesten ingen støtpåvirkning på styringen, presis rattrespons og mer trygghet i høyere hastigheter.

ERGO-LOK FØRERHUS MED FIREVEIS JUSTERBARE SETER

FØREREN I FOKUS
Alt er på riktig plass, fra den sportsbil-lignende midtstilte gass- og bremsepedalene til det racinginspirerte ratt med flat bunn som kan vippes opp eller ned 25 °. Setene som kan justeres fire veier – 5 cm i høyden og 15 cm fram-bak, enkelheten ved montering av tilbehør samt integrert kabling – gjør at den virkelig kan tilpasses eieren sin.

LAVE SETER, DRISTIG UTTRYKK
PERFEKT HOLDNING
Den lave seteplasseringen er utformet for å omfavne både fører og passasjer slik de føler seg en del av alle kjøretøyets bevegelser, uten å gå på akkord med bakkeklaringen. Den høye og dominante holdningen forsterkes med formstøpte racerbilinspirerte seter i ett stykke, med ideell støtte, vektfordeling og 4-veis justering.

TYPISK CAN-AM DNA MED NESTE GENERASJONS DESIGN
KONTROLLERT VILLSKAP
Maverick X rs-modellens intensitet kommer fra en blanding av ytelsesdrevet mekanisk og strukturell konstruksjon, de lett gjenkjennelige LED-lysene og det avanserte førerhuset. Her har designerne valgt helte-farger for toppmodellen Maverick X rs.

14” BEADLOCKFELGER I ALUMINIUM MED 30” MAXXIS BIGHORN† 2.0 DEKK

FELGER OG DEKK UNDER KONTROLL
Rull friskt videre med 14” beadlockfelger i aluminium og 30” Maxxis Bighorn† 2.0 6-lags dekk. Bygget for å tåle krevende terreng, de kraftig knastene og en ikke-styrende dekkmønster gir bedre og mer presis kjørekomfort.

FULLT JUSTERBARE FOX† 3.0 PODIUM RC2† FJERNRESERVOARSTØTDEMPERE MED BYPASS

AVANSERT FJÆRING
Maverick X rs er utstyrt med fullt justerbare FOX 2.5 Podium RC2 PHG piggyback-støtdempere med bypass med to-hastighets kompresjons- og returjusteringsprettjustering (foran), og klassens ledende FOX 3.0 Podium RC2 HPG fjernreservoarstøtdempere med bypass og to-hastighets kompresjons- og retursprettjustering (bak) for ekstremt presis ytelse.

KVARTDØRER, HELT TAK, KRAFTIG FULL HMV BESKYTTELSESPLATE OG 4-PUNKTSSELER FRA FABRIKKEN

SKIKKELIG PANSRING
For ekstra beskyttelse på vår best utstyrte side-om-side-modell noensinne, har Maverick X rs 4-punktsele, helt tak og en kraftig full HMV (høy molekylvekt) beskyttelsesplate finpusset for å overvinne ujevnt terreng.

* Alle priser er veil. utsalgspris. Lokal frakt og leveringskostnader tilkommer.

Galleri

Can-am SSV Maverick X rs Turbo R - IKKE REGISTRERBAR Can-am SSV Maverick X rs Turbo R - IKKE REGISTRERBAR Can-am SSV Maverick X rs Turbo R - IKKE REGISTRERBAR Can-am SSV Maverick X rs Turbo R - IKKE REGISTRERBAR

Meld interesse